Stránky

středa 6. dubna 2016

Gwen Stefani pro Urban Decay a můj meganákup

Hned jak se u nás objevila limitka UD Gwen Stefani, zatmělo se mi před očima a mé bankovní konto se začalo obávat o svůj obsah. Celá natěšená jsem se vrhla do Sephory připravená vzít si s sebou domů paletku stínů, tvářenek a obočítko.


Nakonec jsem skončila jen se setem na obočí. Proč? V tvářenkách byly kolotočářské třpytky a stíny vypadají hezky jen nanesené prstem. Když se do nich zajede štětcem, už pak nemalujou tak hezky sytě. Navíc mi prodavačka řekla, ať si paletu nekupuju, pokud už mám všechny Naked, prý se tam dost stínů opakuje. Hm.


Ze stínů na obočí jsem ale opravdu nadšená. Jeden brow box od Urban Decay jsem už měla a pomalu jsem mu drhnula dno - tak jsem s ním byla spokojená. S tímto jsem ale ještě víc.


Jak vidíte, obsahuje 2 světle hnědé neutrální stíny. To je pro mě ideální. Jsem bledá a obočí mám husté. Jen trochu světlejší, co potřebuje malinko zvýraznit. Ve spodním patře jsou navíc 2 štětečky a pinzeta - vše překvapivě použitelné. Jako nouzovka teda, navážno bych to denně nepoužívala. Ale například při posledním výletě do Izraele jsem to týden zvládla úplně v pohodě.


Vidíte, že krabička je opravdu malinká. V Sephoře stojí tuším okolo 9 stovek. Poslední Brow Box mi vydržel přes 2 roky a vyhodila jsem ho jen proto, že jsem s ním měla ehm nehodu, ve které figurovalo napuštěné umyvadlo a moje gramlavá ruka.

Máte ještě pořád rádi Urban Decay? Co je váš oblíbený produkt od téhle značky? 

12 komentářů:

  1. Já prostě nedokážu dát 900 za 3 stíny velikosti pětikoruny. I kdyby byly sebelepší prostě ne a ne a ne :-) Mimochodem Gwen mám moc ráda a paletka stínů se mi líbí, tam tu cenu ještě s oběma zavřenýma očima akceptuju, ale prostě nejsem ochotná dát tolik peněz za stíny, to radši ty peníze utratím za nějaký zážitek. Deni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a to ty stíny stojí dokonce litr a jsou tam jen 2. :D Ale jo, chápu tě. Já do nich šla
      Proto, že vím, že je fakt použiju a že mi vydrží několik let při dennodenním používání. Což je vedle kupy levnějších věcí, co člověk koupí a použije párkrát, vlastně dobrej kauf.

      Vymazat
  2. Musím říct, že brow kit od Gwen je asi to jediné, co mě z téhle edice zaujalo. Mě ty stíny přišly nudně, ale až moc a všechny stejné, a tvářenky mě taky tak nedostaly. U toho brow kitu bych možná uvažovala, kdyby byl i u nás v sephoře, ale takhle se mi do toho moc nechce :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jako jestli máš na obočí něco jiného, co ti vyhovuje, asi můžeš zůstat v klidu. Já jsem z tohohle nadšená, protože to má přesně takovou barvu (barvy), jakou potřebuju.

      Vymazat
  3. Mohlo by to obsahovat len jeden stin a byt o polovicu lacnejsie :D Teda aspon ja z dvoch obocnych stinov stale pouzivam len jeden. Ale asi keby si chcel niekto spravit ombre obocie, tak nech ma tu moznost :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle jsou si právě tak podobné, že je vypatlám oba. Těžko říct, jestli je to bug nebo feature. :)

      Vymazat
  4. Ano, mám ještě pořád ráda Urban Decay. Set na obočí vypadá dost pěkně, i já bych takové odstíny určitě upotřebila. A když víš, že je vypatláš a že Ti sedí, tak naprosto chápu, že sis ho koupila :). V drogerii je trochu problém najít přesný odstín na obočí, obzvláště světlejší. Já to řeším tužkou od Catrice, která mi barevně přesně sedí a obočí zafixovávám průhlednou řasenkou. Ale tento ultraroztomilý set mě tedy nahlodal :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A je to limitka. Hlod, hlod. :)
      Jinak tužky jsem několikrát zkoušela a vadí mi, že to prostě nevypadá tak přirozeně jako stín.

      Vymazat
  5. já dostala jak stíny, tak obóčo set, s obojím jsem spokojená, i když ty stíny používám furt dokola stejné a sama bych si je asi nekoupila, mám je spíš ze sběratelských důvodů, ty obaly jsou úžasné... rtěnky mě naopak levným plastovým obalem zklamaly a tvářenky mě těma třpytkama taky vyděsily :D od UD mám jinak nejradši Perversion řasenku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Perversion mi dělá krásné řasy, ale bohužel se mi rozmazává. :/

      Vymazat
    2. Mě se začala rozmazávat až po delší době používání, první 1-2 měsíce je super, ale to je za 700 docela málo teda.... jinak řasy bezkonkurenční, ale asi to oželím. Holt už nebudu bohatá studentka ale chudá pracující! :D

      Vymazat
  6. Z toho boxíku se mi taky zatmělo před očima, z ceny pak znovu, inu odešla jsem s prázdnou :D Musím ale ocenit ten výběr odstínů, takhle promyšlená totiž není podle mě žádná paletka na obočí.

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za vaše komentáře. :)