Stránky

pondělí 3. února 2014

Vyrobte si šedivé odrosty oblíbeným suchým šampónem

Zdravím vás po delší odmlce. Žiju, jen teď víc v režimu offline (díky moc za milé maily). Navíc mi v poslední době nějak schází inspirace a přijde mi, že je lepší mlčet, než psát na sílu. Snad mě má múza brzy zase pořádně zlíbá.



Dnes pro vás mám opět vypečený hejt. Suché šampóny Batiste jsou na blozích velmi oblíbené a mají skvělou pověst špičkového produktu za rozumnou cenu. Když jsem tedy na viníka z fotky narazila v krněnské drogerii Jasmín na Kobližné (to je ulice), bez váhání jsem po něm sáhla. Je určený pro středně hnědé vlasy a pro brunety a stál mě 119 Kč.



Bylo to po více než po půl roce, kdy jsem se odhodlala k opětovnému použití suchého šampónu. Po mé eskapádě s Toni&Guy mi totiž všechny "sucháče" (Amica, Balea, Lee Stafford...) dělaly zle. Hlava mě po nich svědila a vlasy padaly skoro po celých pramenech. Nicméně první nesmělý pokus pan Batiste přežil zdárně. Nic po něm nesvědilo a vlasy držely, kde měly.



Má se nastříkat z asi 30centimetrové vzdálenosti ke kořínkům vlasů, promnout a nechat chvíli působit. Pak se jen učešete a jdete. Vlasy jsou po něm trochu hrubší a objemnější - dobře se z nich pak motají všelijaké drdoly a spletence.

Nechce se někdo pustit do rozboru? Tuším mňamky převeliké...
Se šampónem jsem byla nadmíru spokojená a velice jsem si libovala, jak jsem na to všechno vyzrála. Že si teď můžu krásně osvěžit účes, který mám věčně zplihlý od čepic... Dokud jsem ovšem neuviděla svou fotku z víkendu. Šampón jsem vždy používala v koupelně při umělém osvětlení, ve kterém mé vlasy vždy vypadaly hezky a v pořádku. No a teď se podívejte, jak to vypadá v poledním přirozeném světle... Btw, ten fakáč samozřejmě není na vás, ale na zlolajného fotografa, který se náramně bavil dietou beauty bloggerky.

Taky se tak rádi fotíte s mastným jídlem a pivem?

Zkusila jsem mu dát ještě poslední šanci dnes, kdy jsem jej nanesla jen zlehýnka ke kořínkům a vyčesávala jsem ho tak dlouho, až mi tam téměř žádný nezbyl. Přesto moje vlasy vypadají stejně jako na fotce. A věřte mi, že takové šedivé oslizlé odrosty opravdu nemám.

Takže si na suchý šampón asi nechám zajít chuť a pokorně se vrátím k častému mytí, které je sice časově náročnější, ale aspoň po něm nebudu vypadat jako nádražní smažka. Tipuju, že blondýnám to dělat nebude. Ale já jako majitelka středně hnědých vlasů mám holt smůlu.

Jak to máte s Batiste vy? Dobrý?

38 komentářů:

  1. Na tmavších vlasech je to vždy bohužel viditelnější. Já si chtěla už delší dobu nějaký šampon pořídit, protože někdy není čas si tu hlavu umýt,ale potom co jsem viděla kamarádku, která měla šedivé vlasy jsem si řekla, že tohle nebude to pravé pro mě:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, žes ji na to aspoň upozornila a nenechala ji tak běhat po světě, jako mí "kamarádi". :D

      Vymazat
  2. Já suchý šampony vůbec neberu, radši si umýt hlavu každý den:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš recht. To jen my ananasy potřebujeme pořád vymýšlet nějaké "vychytávky".

      Vymazat
  3. Mám Batiste pro tmavé vlasy, ještě jakože tmavší verzi než máš ty :D a ten tohle nedělá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmmmm. :) A dá se potkat někde u nás v drogérce?

      Vymazat
    2. Já jsem ten šampon koupila přímo od dovozce na jeho e-shopu http://www.xantea.cz/tagy/batiste/
      Mají fajné ceny. :)

      Vymazat
  4. Já měla ten pro blond, asi před třema rokama a letěl po jednom použití do koše, něco tak otřesnýho jsem neměla. Ne, že by suchý šampony byly nějaká sláva, ale tenhle znamenitě vede jejich hvězdnou pěchotu

    Blondies z My Blond World

    OdpovědětVymazat
  5. Vlasy mám jen o maličko světlejší než ty a Batiste suchý šampon pro hnědé vlasy mi tohle dělá taky. Ale! Ten klasický modrý tyhle nepřístojnosti nepáchá a já věřím, že ani nezačne (mám už třetí balení). Jako chápu, že jsi na celej Batiste teď naštvaná, ale až Tě to přejdu, za sebe rozhodně doporučuju vyzkoušet ten klasický modrý. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip. Jak se znám, časem do něj půjdu. Chodíš si pro něj do nějaké české drogérky, nebo objednáváš?

      Vymazat
    2. Kupuju ho v Brně v Jasmínu na Orlí. ;-)

      Vymazat
  6. To je teda moc hezký, no. Že mi něco podobného při nedůsledném vytření a vyčesání dělá teďnevímcotojezaznačkuzrossmanna bych přešla, ale všemi uctívaný Batiste? No to je tedy nadělení.
    Jinak osobně moc suché šampony nevyhledávám, můj problém totiž bez mytí nejsou ani tak mastné vlasy jako spíš neskutečně kousající pokožka hlavy, na udrbání je bohužel suchý šampon ještě mnohem horší. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proti tomu svědění pomáhají antimykotické a antifungicidní přípravky.

      Vymazat
    2. Ono by pomohlo spíš se nedrbat a nepotit, ale jedno neovlivním a druhé taky kolikrát nedělám vědomě. :)

      Vymazat
  7. já říkám, že radši umýt vlasy, než si stříkat na citlivou pokožku hlavy takové hnusárny ;) a ne že bych to taky nezkoušela :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak umejt si vlasy je to nejlepší, samozřejmě... Ale já třeba mám vlasy pod zadek, pokožku citlivou a faaakt mastný a chtělo by to denně, nicméně na to nemám čas... Kolikrát přijedu z práce o půlnoci a ráno ve 4 vstávám a jedu do práce, takže suchý šampone, amen =o)

      Vymazat
    2. chápu, chápu ... ale zase si myslím, že umývat vlasy každý den taky není moc hitparáda :( jednu dobu jsem umývala hlavu ob den a dá se fakt naučit delší interval ... ze začátku je to samozřejmě katastrofa a musí to člověk přetrpět, ale pak si vlasy samy zvyknou a teď už umývám 1x za čtyři dny ;)

      Vymazat
    3. To ti Liško závidím. Já to chtěla taky zkusit, ale ještě se do toho chodím pravidelně potit do tělocvičny. Takže stejně mýt minimálně ob den musím.

      Vymazat
  8. On se má sucháč používat že ho nastříkáš a necháš působit (aby se nasákl) a pak dlouho, fakt ale dlouho, mneš vlasy ručníkem a nakonec vyčešeš... tím pádem pak ani na černých není bílá stopa, namaštěný šampon totiž zprůhlední. Ale jako nemudruju, tohle mi řekla kadeřnice a pak sem to asi den na to viděla v tutorialu někde a je to fakt.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A zapomněla sem dodat, že mám batiste nejradši normální bílý /podle vůně a zásobenosti našeho krámku) a vlasy tmavší, než ty.

      Vymazat
    2. No právě - asi se tak používat mají, ale Batiste vyloženě na obalu má, že to dělat nemusíš.... jen pročechrat a jdeš. Taky jsem se tomu divila, ale mě to dobře funguje i tak, bez vytírání ručníkem.

      Vymazat
    3. Přesně jak píše Verča a jak je taky snad aspoň trochu patrné z fotek.

      Vymazat
  9. Ještě, že jsem blond :-D Jinak mamka má tmavé vlasy a chudák nemůže najít žádný sucháč, který by jí nedělal to samé, co tenhle tobě. Jasně, ono by bylo fajn si každý den umýt hlavu, jenže on na to někdy není čas, že... a co pak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pak nadchází věčná otázka, zda se proměnit v šedohřbeta, či zůstat friťákem...

      Vymazat
  10. JJ, já jsem v klidu, jsem z něj unešená! :-D
    Z vlasů ho ale nevyčesávám, ale předkloním se a hlavou zuřivě hážu a vlasy pročechrávám. To je teda ale divné, myslela jsem, že bude zabaravený....ten tvůj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On je. Zapomněla jsem připsat, že při umývání pak z vlasů teče hnědý kentus. A nic z toho.

      Vymazat
  11. Batiste mám taky z drogérky na Kozí, akorát tu verzi na barvený vlasy nebo co, už ani nevím, protože nedávno letěl do koše :) Když pominu ten hroznej smrad, tak účinek taky žádnej, většinou po jeho použití ještě zesílila potřeba umýt si vlasy. Ale teď používám sucháč od Schaumy a s tím jsem teda fakt spokojená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těch levnějších se trochu bojím, abych zase neolysala. Možná zbytečně, nevím. :)

      Vymazat
  12. Ahoooj,

    tak já vyzkoušela suchejch spoustu :-) momentálně mi nejvíc vyhovuje z Rossmannu za celý pade... No a na Batiste se chystám, jen se mi nechce jet přes celou Prahu :-( ...
    Jinak na bílej hnus u hlavy pomáhá pročísnout mokrým hřebenem :-) a vyčesávat s hlavou dolů...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ještě zkusím ten mokrý hřeben teda. Stejně už je mé okolí na moje šediny zvyklé, tak co.

      Vymazat
  13. Haha, jsi dopadla.. jak sedláci, koukám.. No, já zas zkusila sáhnout po tom jejich DM a docela prča - strašně intenzivně pánsky voní, takže po ránu je to spíš peklo a byť světlejší špinavá blond, tak mám háro doslova zaprášené a nejde to vyfrotýrovat ručníkem, vyčesat,a ni rukama vyhladit, prostě se to tam drží a čím víc se snažím prášek z hlavy vyklepat, tím víc mám zase zamaštěné vlasy. Navíc, pokaždé si je promnu prsty, cítím pak z rukou smrádek ja z laku na vlasy a všude mám bílý prášek, takže za mě nebrat žádný a mýt vlasy. Co ještě jakž takž snesu je ten lee Stafford, ale musí se s ním jen zlehk, aby to neudělal taky a zase málo přípravku neudělá žádný efekt =/
    A s tím blogováním to máme stejné, koukám. Jo a závidím ty "blogerskou dietní" krmi ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mwahaha! Jinak krmě je konfitované kachní stehno z Kulaťáku, doporučuju. ;)

      Vymazat
  14. nádražní smažka :) mám tmavý vlasy a taky mi dělá takovej šedej povlak, po pravdě řečeno, nějakej no name kterej jsem měla dřív, tak mi to nedělal... něco modrýho z rossmana

    OdpovědětVymazat
  15. Cha cha! To asi jen omylen naplnili do flašky obsah určenej pro ženy 70+ :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  16. Já jsem zas zjistila, že se ty batisty mezi sebou sakra lišej. Měla jsem nějakej s tropickou vůní a ten fungoval celkem dobře, žádnej zázrak, ale dobrý. Pak jsem si pořídila XXL volume a ten je pekelnej, neuvěřitelně mi vlasy zacuchá a to se jentak něčemu nepovede (mám je celkm krátký a jemňoučký). A teď mám takovej růžovej s kytičkama a ten je zatim nejlepší. Jinak mám takový doporučení, v douglasu mají maličké balení (jako mini deodorant) asi za 50kč, na vyzkoušení je akorát, super do kabelky a člověk pak nemá doma zbytečně velkou piksu, kterou nepoužije, když šampon zklame ;)

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za vaše komentáře. :)