Stránky

středa 4. prosince 2013

Dekorativní kosmetika z drogerie, dvě pochvaly a 2x WTF

Asi se nikdy nepoučím. Zase jsem vlezla do drogerie a nakupovala tam mimo prověřené dekorativky i další kousky. Bohužel.


Dermacol invisible fixing powder


Ale začnu tím chválením. Opět jsem si pořídila Dermacol transparentní fixační pudr. Byl dokonce zlevněný, takže jsem za něj dala jen asi 175 Kč. Při první aplikaci jsem myslela, že se mi to zdá, ale není to tak. Oproti těm, které jsem měla dřív, je o dost jemněji namletý. Předtím jsem z něj mívala takový moučný pocit (který jsem mu za ty peníze ráda odpustila), ale teď je tak jemňoučký, že z krabičky skoro nejde vyklepnout. A na pleti není vidět. Dokonce jsem teď přestala toužit po fixačním pudru od Chanelu, a to je co říct.

Max Factor Wild Shadow pencil


Gelové oční stíny/linky v tužce od Max Factor byla rána naslepo vypálená od boku a naštěstí trefa do černého. Už dlouho jsem po podobném produktu pošilhávala. Normálně projasňuju očním stínem Infaillible od L'Oréal, který je mimochodem skvělý, ale leskne se mírně dozlatova. A já toužila ještě po stříbrném rozjasňovači. Tento stín je opravdu studeně stříbrný a ve větší vrstvě jde doběla. Po pleti zlehka klouže a vydatně maluje už v první vrstvě a nemusí se na něj skoro tlačit. Rozjasňuju s ním vnitřní koutky očí a večer si jím troufnu i zlehýnka počmrkat lícní kosti. Funguje taky výborně jako podklad pro oční stíny - drží na něm všechno. Má skvělou celodenní výdrž a večer vypadá úplně stejně jako brzy ráno po nanesení. Na fotkách se podívejte, jak přežije drhnutí rukou a teplou vodou.

Nanesený v 1 vrstvě

Po drhnutí vodou

Catrice Liquid Metal Eyeshadow, Gabriella Salvete 02


Tady bohužel chvála končí. Tyto stíny jsem si koupila jen proto, že se na ně napříč blogy linuly oslavné ódy hraničící s adorací. A já blbka na to opět skočila. Prosím vás, jak může někdo doporučovat ke koupi stíny, které na oku i s bází vydrží hezké jen asi půl dne? K čemu mi taková věc je? A ne, bázi nemám špatnou - používám teď Urban Decay. A s Art Deco a s Dermacolem to nebylo o nic lepší - naopak. Jedině na gelových stínech Max Factor z předchozího odstavce vydrží beze změny. Ale opravdu není vždycky vhodné nosit přes den výrazné lesklé líčení, že... To už mi líp drží prastaré oční stíny z Avonu, které občas z nostalgie vytáhnu...

Šmrdly šmrdly, 3 vrstvy mizerných produktů.

Po lehkém otření rukou.

A kde je ta skvělá pigmentace? Na swatche na fotkách jsem musela nanést 3 vrstvy. Vždyť to skoro nemaluje, spíš špiní. A kde se proboha vzala ta zvěst o jejich máslovité (ekl slovo) konzistenci? Nejsou sice úplně tvrdé, ale za to si přece žádnou extra pochvalu nezasluhují. Nebo jo?

A takhle bych mohla pokračovat donekonečna (dost mi taky pije krev balení), ale myslím, že jste pochopili, co jsem tím chtěla říct. A až se budou příště na blozích plošně chválit stíny, půjdu si do parfumérky rovnou koupit nějaký pěkný a kvalitní monostín, kterým se nezruinuju. Ať mě pak nesvrbí ruka kupovat šmejdy a vyhazovat tak peníze oknem...

Už jste se taky nachytali na něco, co se všude možně protežovalo a chválilo?

40 komentářů:

  1. Tak to je zvláštní, mně na UD bázi drží GS celý den úplně v klidu a přežije i cvičení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda je. Protože jsem do teď s výdrží levných stínů s jakoukoliv bází problémy neměla. Nemám mastná víčka, nesahám si na oči... Tak nevím. Asi ty stíny mají proměnlivou kvalitu kus od kusu, protože já na stíny nijak extra náročná nejsem, ale tyhle jsou fakt špatné. :/

      Vymazat
  2. S těma stínama od Gabrielly Salvete jsem taky naletěla, mám teda jinej odstín, myslím 04, ale taky nic moc, barva je moc pěkná, ale výdrž mizerná. Kupovala jsem je ale v akci, tak to zas tak nebolelo. Na základě pochval na blozích bych si chtěla koupit Color Tattoo, ale zatím váhám. Blbých monostínů se mně doma válí už dost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. CT mi drží hezky celý den, ale holky s mastnějšíma víčkama na ně nadávají. A báze se pod ně nehodí. Pokud toužíš po kvalitním monostínu, za cenu CT se dá koupit Art Deco, které jsou kvalitativně nejmíň o třídu výš.

      Vymazat
  3. Stíny od GS mi i s kvalitní bází vydrží tak na cestu do práce, takže jsem je použila dvakrát a teď se válí v šuplíku. A to jsem si já blbec koupila rovnou dvoje :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že v tom nejsem sama. Trochu jsem se bála lynčování. :) Na druhou stranu věřím Lili a Rendy a ostatním, že si nevymýšlí a nechválí je jen tak. Tak buď mají vhodnější pleť, nebo se ty stíny mez sebou kvalitativně liší. A nebo taky (pozor, konspirační teorie :D) se blogerkám na testování posílají kvalitnější kousky než do prodeje. :D

      Vymazat
  4. Z pudru nijak nadsena nejsem, prumer, docela se tesim az mi dojde. Prvni recenze kdy ctu negativita na stiny GS.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jaký pudr je podle tebe nadprůměr? Já ho používám na finální zmatnění už hotového MU a na to si ho nemůžu vynachválit. Skoro nejde poznat, že jsem namalovaná (a to jsem fakt hodně, ehm). A o to mi jde - o přirozený dokonalejší vzhled.

      Vymazat
    2. Ja se tedy nijak zvlast nemastim, ale prijde mi, ze proste nevypada tak hezky a prirozene taky ne:D Kazdymu sedne neco jinyho no. Ja pouzivam Affinitone, ten jsem si zamilovala, ale uz dochazi, tak premyslim, ze zkusim novy od GS, ale asi zaroven koupim i ten affinitone. Tam mi sedi jak ten pudr, tak make-up, taky jsem namalovana dost a vypada skvele.

      Vymazat
    3. Hm, tak asi záleží, na co se ten pudr dá. Je fakt, že s klasickým MU z drogerie to nebyla žádná sláva. Ale takové už léta nepoužívám, takže jsem na to skoro zapomněla.

      Vymazat
  5. Ahoooj,

    tak Dermacolí pudr už mi pomaličku dochází, po zhruba roce, takže se začínám těšit na novej!
    A stíny Catrice mám v nejsvětlejším odstínu a drží mi jak přibitý celej den... Báze jsem vyzkoušela všechny a UD mi nedrží vůbec... btw kdyby někdo chtěl, ráda se zbavím UD báze, třikrát použité...
    Jediná báze, co mi drží je ArtDeco =o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bázi beru! :) Ozvi se mi prosím na mail - najdeš ho v kontaktech. Poslala bych ti za to něco z Asie, hm? :) Mně funguje líp než Art Deco, i když ta je taky super. A tu výdrž stínů závidím. Já už je mám v době oběda v jedné slušivé čárce uprostřed víčka.

      Vymazat
  6. nieeee nesuhlasiiiim:D mam gs v bleduckom odtieni a su skveleeee a budem sa zato bit:) je vsak pravda ze som povodne chcela zeleny odtien a modry atie mi prisli akoby z uplne inej linie slabo pigmentovane a antikremove..zastavim sa schvalne vdrogerke, nech vyskusam tento tvoj odtien..co sa tyka pudru- dalsia skvela recenzia,takze uz si ho fakt musim kupit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebij mě. :D A ten svůj ti klidně dám - hoď mi do mailu adresu a pošlu ti ho.

      Vymazat
    2. Ale nie...nie je potreba, ja by som si ich kúpila aj sama, len podobných odtieňov mám zatiaľ dosť, preto som zobrala len tie bledučké...fakt nechápem, zastavila som sa aj v tej drogerke ich okuknúť a zas som sa presvedčila len o tom, čo som vedela, zelené, modré a čierne sú nanič, ale všetky ďalšie odtiene sa mi páčili....dokonca som sa aj hneď o 10tej nimi nalíčila bez bázy a kukala som do zrkadla a držia....takže možno fakt záleží kus od kusu....alebo oko od oka:)))

      Vymazat
  7. tak ty stíny zrovna mám a držely mi dobře s bází too faced... a to mám mastný víčka, tak nevim

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já si kvůli levným drogérkovým stínům 4. bázi pořizovat nebudu. :D Ale díky za tip.

      Vymazat
  8. Mě v poslední době levné stíny začínají pít krev. Ráda bych invesrovala třeba do Artdeca nebo Estee Lauder, ale docela se obávám, abych se nezklamala. Bych se pak proklínala za tolik vyhozených peněz.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Monostín od ArtDeco stojí okolo 150 Kč, což je skoro drogérková cena.

      Vymazat
  9. Mě ty GS na bázi taky drží celý den a pigmentované jsou až moc, asi to bude fakt kus od kusu.. zřejmě soudruzi z GS udělali někde chybu.. :o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu 02, co ty. A je pigmentovaná tak, že jsem to s ní párkrát přehnala a musela to sundávat.. divné, co? Nějaký další konspirační nápad? :o))

      Vymazat
    2. Soudruzi z GS se bojí, že by jim jinak šli Ostraváci rozbít hubu? :D

      Vymazat
    3. :D to bude ono!! Bacha na nás! :o)))

      Vymazat
  10. Mnoo fixacny puder od Dermacolu mam uz dlho vyhliadnuty..az ho niekde zhliadnem v zlave, kupujem!
    A mam este GS ten odtien co ty a ja som spokojna. Zase pravda, nepozadujem skalopevnu vrstvu stinu az do vecera, ale ziadne dramaticke zmeny na nom nebadam. Dnes som v navale rannej kreativity skusila presne tento tien a nan este natupkat do stredu viecka ruzove color tattoo..ako taky wanna-be jemny akcent a ..stale drzi jak keby som prave od kozmetickeho stola vstala :D (i ked zas su to len 4h od rana)

    Peacock & Pineapples
    Malá Mikulášska Givevejka

    OdpovědětVymazat
  11. Zase ten pudr, grr. Vážně si ho budu muset koupit nebo co. A stíny v tužce vypadají parádně, pokud navíc drží. :) Jaké jsou další odstíny?
    A ke stínům, já nevím, mně drží tak nějak průměrně normálně, tj. 6 hodin a potom se ztrácejí, na stíny z drogérie průměr, ale zas tak špatně na tom nejsou... (Bázi používám Artdeco) Ty liquid metal jsem osahávala a už tak na dotek se mi moc nelíbí, jsou konzistenčně divné, připadaly mi máslové (jo, fuj) a zároveň hrubé. Stejně se mi víc líbí jejich stíny z normální řady. (ač mám jen dva, které se už nedělají...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady máš všechny odstíny těch tužek http://www.maxfactor.com.au/make-up-products/eyes/eye-liner/max-factor-wild-shadow-pencil

      A teda nechápu, jak se můžeš spokojit se stínama, co vydrí jen 6 hodin, bez urážky. :)

      Vymazat
    2. Děkuji. :)
      Inu, poslední dobou kolikrát ani tak dlouho po světě neběhám. :) Navíc jsem tím myslela to, že 6 hodin vypadají víceméně stejně a potom se pomalu ztrácejí, ne že vydrží 6. Asi jsem to jen blbě zformulovala, má chyba. :) No, ale pro další si asi taky nepoběžím... :)

      Vymazat
  12. Stíny od Gabrielly jsem tky ze začátku chválila, ale včera jsem si je nanesla a když jsem se kolem poledne stavila domů a koukla do zrcadla, tak už tam byl opravdu jen velmi lheký náznak! To mě tedy hodně naštvalo.

    OdpovědětVymazat
  13. Uz nad tym pudrom uvazujem aj ja ale..ked ono to tak skaredo vyzera :D A naviac sa mi doma tie pudre uz dost kopia, ale stale mi to neda :D
    Tie liquid metal tiene som skusala na ruku a prisli mi strasne :D Nieco podobne ma Estee Lauder a to je fakt nebo a zem :D

    macabre-moon.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Tak na ten jemnější fixační pudr se těším. Můj současný mi dojde odhadem tak za tři měsíce. Je perfektní a přesně jak říkáš, vypadá prostě přirozeně a hezky (já jej používám na rozjasňující makeup od Bourjois, se kterým funguje parádně). A díky za odrazení od stínů Catrice, po všudypřítomné chvále jsem o nich docela uvažovala.

    OdpovědětVymazat
  15. Musím se obou výše zmíněných stínů zastat :) Opravdu záleží i na odstínu, zvlášť u GS stínů, které nejsou všechny stejné :) Mám dva odstíny a oba jsou dejme tomu "máslové" konzistence. Když jsem si ale zkoušela i jiné, tak mi tak dobré nepřišly, takže se plošně chválí třeba ty odstíny, které ty zrovna nemáš :) A i Catrice mi drží dobře a to mám hodně mastná víčka a bázi od Too Faced a ani se nehnou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pche. :) To už je na mě moc složité. Gratuluju k dobrým kouskům, ale až zase budou všichni hromadně jásat nad drogérkovými stíny, nechám si radši zajít chu't. :)

      Vymazat
  16. Zaskočila si ma :/ .. ja mám ten odtien od GS a úplne super :) neviem neviem v čom je problém ..ale mne vyhovuje :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš dobré. Ten můj akorát tak zlehka špiní a je hned pryč.

      Vymazat
  17. Ty jo, a to jsem po Catrice tak toužila! A tužku Max Factor jsem nikdy neviděla, tak díky za rozšíření obzorů :))

    OdpovědětVymazat
  18. nad pudrem jsem uvažovala několikrát, ale stejně si v závěru vždycky pořídím co nejlevnější, protože mám pocit, že mi všechny splní stejnou službu :D

    OdpovědětVymazat
  19. Ta tužka od Max Factor mě zaujala nejvíce. Krásná barva, asi po ní mrknu.

    Mikulášská soutěž

    OdpovědětVymazat
  20. já si teď nedávno koupila nějaký limitkový stín od Essence (něco s Icecream, ale ví bůh :-D) asi za 39 kaček a s bází od Avonu (moje první, nikdy jsem to nepoužívala) drží jak helvítská víra od rána až do 10 večer..a jinak fixing powder jsem si teď koupila taky, Rossmann má akci asi 30% slevu na celý Dermacol, takže mě vyšel asi na 160 korun :-) jen blázen by ho tam nechal :-)

    www.zivotoc.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za vaše komentáře. :)