Stránky

středa 30. října 2013

Blogsale

Slavnostně oznamuji, že ode dneška si ode mě v sekci Shop, kam se prokliknete buď přímo odsud nebo z horní lišty, můžete koupit, co mi zbylo z mé objednávky kosmetiky z Thajska. Všechno jsou to věci, které ráda používám a jsem s nimi moc spokojená.

Kdybyste měli jakýkoliv dotaz, neváhejte se mě ptát buď v diskusi nebo na mailu. Mail bude asi lepší, ten čtu častěji. Pokud bych neodpovídala hned, mějte se mnou prosím strpení, jsem přes den v práci a někdy nestíhám reagovat tak rychle, jak bych si přála.

Přeju hezký den. :)

Source

3 komentáře:

  1. Ani som nevedela ze mas blog shop super :)

    Inak pozyvam na narodeninovu giveaway o GUCCI RUSH 75ml. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No on to žádný shop není, jen prodávám pár kousků, co mám navíc. Nuda. :) O GA vím, už jsem ti tam psala ráno. :)

      Vymazat

Jsem moc ráda za vaše komentáře. :)