Stránky

sobota 28. září 2013

Jak to mám s podzimem

Milé čtenářky, dneska to bude spíš jen takové povídací a o kosmetice moc ne. Teda vlastně vůbec. Raději to říkám dopředu, abych třeba někoho nezklamala. :)

Source
Ač jsem podzimní dítko a měla bych jej tudíž dle teorie jedné mé kamarádky bezmezně milovat, není tomu tak. Musím mít totiž vždycky něco extra (jak praví pro změnu má drahá matka), a tak bych svůj vztah k němu spíš popsala jako silně ambivalentní. Jsou důvody, proč ho přímo miluju, ale z jiných příčin jej téměř nenávidím.

Proč mám podzim ráda

- Protože malebné barvy, listí, kaštany, jabka a tak, žeano.
- Horké nápoje chutnají o dost lépe, což je pro kafemaniačku veliké plus.



- Lépe se mi obléká. Na rozdíl od léta, kdy na sebe natáhnu sukni a top a mým jediným cílem je, abych se v tom moc nevařila, si můžu vymýšlet kombinace a vrstvit. Hrozně ráda nosím sukně, punčochy, podkolenky, svetry a šály a nemusím to ještě celé schovávat pod kabát, takže se i okolí může kochat mými kombinatorickými schopnostmi. Moc mě baví ladit obleček (nemám ráda slovo outfit) do posledního detailu a když mám čas, klidně i 20 minut dumám nad vhodnýma botama.



- Má rozsáhlá sbírka bot, hlavně lodiček (asi jsem byla v minulém životě námořník) zažívá průvan. Miluju uzavřené boty na podpatcích a klínech, na které je v létě moc horko a v zimě v nich mrznu.



- Můžu nosit nejrůznější čepičky a klobouky. Netáhne mi na hlavu a vypadá to impozantně. V posledních 2 letech si ujíždím na pokrývkách hlavy s ouškama. Jen kdyby to brněnští dědci neměli potřebu pořád komentovat!



- Strašně moc vařím a peču, protože mám z léta absťák a skoro každý den tahám něco z trouby. Hity posledních dní jsou hovězí po burgundsku, dýňové muffiny a francouzský jablečný koláč. Mňam! :)



Proč podzim nesnáším

Source


- Lezavá zima, kdy máte pocit, že se vám všechno maso vyrolovalo ke krku a táhne vám rovnou na kosti.

- Veškeré ty ňuňu barvičky listí a stromů je vlastně umírání ve velkém - supr.

- Z předchozího bodu vyplývá melancholie a deprese.

- Ku*evsky málo světla. Vstávání do tmy umocňuje deprese a chutě jít se zapsat na úřad práce a pořád jen spát.

- Lidi začínají být protivní. Depky se stupňují a nemám chuť vysílat pozitivní energii. Spíš si napustit vanu a pít tam pivo a jíst chipsy.

- Míň světla - mín energie - nechuť se hýbat - tloustnu! Abych nebyla smutná, jdu to zajíst a zapít horkou čokoládou a nosím volné hadry. Brekeke!

- Atd...

Jak to máte s podzimem vy? Zatím ještě nemrzne a svítí sluníčko, tak se nacházím převážně v pozitivní fázi, ale obávám se, že mi to dlouho nevydrží. :)

8 komentářů:

  1. Hezký článek :) Defakto s tebou souhlasím, jen teda mé kombinatorické schopnosti nejsou tak fajn a můj šatník není zrovna přeplněný takže u mě to jsou na podzim dva kabáty a dva šátky, na podkolenky si v málem městě netroufám ale nějaké svetry si koupit musím-jen si v tom připadám jak medvěd-větší než jsem:-/ přidáš nějaké podzimní oufity at se pokocháme?:) Deprese na mě taky přijde, netesim se az bude tma uz v 16h:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za hezký komentář. S názornou ukázkou šatníku ale váhám, jsem docela stydlivá a nechci se ukazovat, ale určitě to půjde časem nějak vymyslet. Sedl na mě totiž nějaký bacil - další přenádherný aspekt podzimu, na který bych málem zapomněla.

      A podkolenek a barevných punčošek se neboj, jde to nakombinovat i decentně a je v tom tepleji než v obligátních džínách. :)

      Vymazat
    2. Tak třeba někdy překvapíš:) Jo vidis to, bacily, na to jsem taky zapomněla:) Nadkolenky (nebo pod?:D) se mi fakt líbí ale netroufám si, koupila jsem si obyč černé v Hmku ve slevě za 70kč (neber to:D) a zkoušela jsem k nim jen obyč černou sukni+kotníkové černé boty a jako mě se to líbí, a jeste nevím co dát jako vršek:) tak se tesim na oufit!:D:)

      Vymazat
  2. Jéé, Aničko, já to mám s podzimem úplně stejně. Úplně si ulítávám na barevných punčochách a ty jsou prostě nejlepší na podzim. Taky jsou asi mocnou zbraní, která mě zachraňuje od podzimní deprese. Nedostatek světla, šedivo.... bléééé. No, snad bude brzy jaro ;).

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám podzim ráda. Miluji barvy a vůni spadaného listí. Celkově se mi líbí. Jen, co se mi nelíbí je, že po podzimu přichází zima, kterou nesnáším. Dále to, že přes den je teplo a večer div nemrzne. Nesnáším oblíkání, ale možná více mi vadí svlíkání :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, můžu se zeptat odkud je klobou s oušky? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jasně. Z C&A. Ale kupovala jsem ho tam v půlce září, tak nevím, jestli ještě bude. Je vlněný, vyrobený v Německu a stál do 300 Kč.

      Vymazat
  5. Jako podzim je pro mě období, kdy se dá ze šatníku vytěžit maximum. Letos jsem si na podzim pořídil luxusní pánské mokasíny, ve kterých jsem ho poměrně dlouho odchodil. De facto jsem je sundal až nedávno, kdy začaly fakt podzimní plískanice. A k tomu kombinace kabátů, silných svetrů a tak dále. To mám rád. :)

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za vaše komentáře. :)