Stránky

pátek 16. srpna 2013

Ranní rychlovka + co mám nového

Omlouvám se za obscénní název, ale mám dnes volno a zaspala jsem. Tudíž mám ráno a nestíhám - takže jen v rychlosti. :) Chystáme se na trutnovský festival, uvidím naživo Vinnetoua s Nšo-či, jupíjájou!

source
Nejdéle mi samozřejmě trvalo sbalit si kosmetiku - vybrat, naskládat do tašky a pak zase vyskládat, abych se mohla namalovat, zabalit, ujistit se, že mám všechno, atd... Nekonečný kruh prostě. Tak jsem vám to při jedné vybalovačce cvakla - na hipísáckou akci toho je asi docela dost, co?




Ach jo, kde jsou ty časy, kdy jsem se dokázala sbalit na měsíc do středně velké krosny. :)

A na závěr se chci ještě pochlubit výhrou Giveaway u Mitsuuko - hečte! :) Kromě tónovacího krému si s sebou samozřejmě beru všechno na zátěžový test. :)


Co máte v plánu na víkend vy? Potkáme se? :)

21 komentářů:

  1. Nó, povím ti, že nejsi zrovna nejskromnější :), ale proč ne :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hej, Ananásku, já Ti fandím, máš toho pořád míň než já v Německu =D

      Vymazat
    2. Však to je jen redukovaná verze na 2 dny!

      Vymazat
  2. Zítra vobrovskej rodinnej mejdan a v neděli tradá na soustředění s voicebandem!

    OdpovědětVymazat
  3. Nepotkáme, ale určitě si to užij. (Stejně polovinu věcí nebudeš potřebovat! :D)

    OdpovědětVymazat
  4. já se snažím mít od takových těch základních věcí miniatury nebo to přelévat do cestovních lahviček, ale třeba taštička s malovátkama je neměnná, ať stojí doma na poličce nebo jede v kufru, tam neustupuju :D občas si přítel dělá srandu, že potřebuju jeden kufr jenom na kosmetiku, ale sama se musím pochválit, že jsem se během poslední doby naučila ty věci trošku omezit a neberu toho zase až tolik O:)

    OdpovědětVymazat
  5. první, co mě zaujalo je kosmetická taštička - je nádherná! kdes ji koupila, já ji chci! a s tím počtem buď v klidu, jsem stejná, možná i horší :D navíc nikdy nevíš, kdy se Ti co bude hodit, radši být vybavená, než pak mít nedostatek ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V H&M loni na jaře. Občas tam na taštičky koukám a většinou se mi líbí, tak mrkni, třeba ti nějaká padne do oka. :)

      Vymazat
  6. Taška je opravdu nádherná, asi bych měla taky mrknout do H&M :) Já většinou tahám tak půlku co ty (na týden) a nakonec z toho stejně používám minimum :)

    OdpovědětVymazat
  7. Hezká rychlovka:-). Ty už musíš být na to balení expert! Ale samé pěkné věcičky zas máš - a gratuluji k výhře - ve zdraví si ji užij i ten fesťák! Já mám v plánu rodinné nákupy (uff) a snad i nějaký ten relax :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jinak, jak se Ti zatím s tím Dermacolem pracuje? Ten lak je moje srdcovka, sma ten odstín mám doma už druhým rokem (pořád dokupuju na každé léto) a nemůžu se ho nabažit. Skvěle drží a v létě se krásně hodí k opálení ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím nijak, večer bude premiéra. :) ale lak už mám na nehtech 3. dnem. :)

      Vymazat
  9. Opravdového Vinettoua, nebo jeho dubla..? :-) Užij si to i za nás! Hezký víkend!

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  10. Aaa, Vinnetou! Ale ja som bola zamilovaná do Old Shatterhanda. Inak "miniatúrna" cestovná verzia sa mi páči, ja by som to ale predsa ešte trochu zredukovala :D Inak víkend zatiaľ fajn, akurát nič nestíham, teraz som si konečne po 2 dňoch sadla k pc :))

    OdpovědětVymazat
  11. Nesnáším balení, asi bych se ted ani nesbalila :D hlavně to vztekání u toho :D

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za vaše komentáře. :)