Stránky

pondělí 5. srpna 2013

Kolik toho na sebe napatláš? Aneb má kosmetická rutina posledních dní

Otázku z nadpisu mi s nelibým podtónem položil můj milý, když si s nevěřícným výrazem prohlížel obsah mého šuplíku v koupelně. Nejdřív jsem měla chuť ho odbýt, že tomu nerozumí (protože tomu fakt nerozumí), ale pak jsem se rozhodla, že mu to teda spočítám! :) Aby viděl, že to všechno děsně nutně potřebuju. Počítejte se mnou.


Ranní sprcha



1. Balea holicí kokosový gel - je fajn, akorát se strašně špatně dávkuje. Buď mi ho na jedno zmáčknutí vyletí hrozně moc, nebo skoro nic. Nohy si v létě holím každé ráno, protože nosím sukně a protože po Biosilu nerostou víc jen vlasy, ehm. :)
2. Balea peeling na chodidla - rovněž v létě každodenní záležitost kvůli nošení otevřené obuvi.
3. Lactacyd - netřeba rozvádět. :)


1. Šampon Feather s mandlemi a skořicí jsem si dovezla z Thajska a je původem z Japonska. Nemá chybu, krásně voní a hezky vyživuje a pečuje. Kvůli jeho překrásné vůni ho občas používám i na tělo místo sprcháče.
2. Kondicionér Elséve L'Oréal pro objem. Je mi sympatický, protože neobsahuje silikony a opravdu usnadňuje česání.
3. Olejíček ze Samui z Thajska s obsahem ženšenu používám na konečky proti třepení a pro dodání lesku.

Na tělo



1. Alverde tělové máslo se žlutým melounem - baví mě na něm jeho máslovitá konzistence a to, jak hezky promašťuje a hydratuje a zároveň nelepí.
2. antiperspirant Nivea, calm and care - jediný antiperspirant ever, který mě dráždí, když ho použiju hned po holení. Ironické je, že je určený právě k tomu. Ale hezky suše neutrálně voní. :)
3. Missha White Musk, má letní vůně. Je to jen tělový sprej, ale v těch největších vedrech mi to tak vyhovuje. Až teploty spadnou pod 25, vrátím se k parfémům.


Obličej



1. Micelární voda Bioderma - ráno si obličej nemyju vodou, protože to, co nám teče v Brně z kohoutku, je spíš drcený vodní kámen, který ostatně můžete vidět usazený na dnech některých výrobků, které občas stojí na vaně...
2. Neutrogena pleťová voda proti černým tečkám - desinfikuju T-zónu, co kdyby tam v noci v tom vedru začalo něco rašit. Psala jsem o ní už třeba tady.
3. Lirene tonikum pleť krásně uzavře.


1. Krém Just na obličej. Už jsem vám o něm psala tady.
2. Bioderma Senzibio Eye - skvělý oční krém, rozebírala jsem tady.
3. Neutrogena balzám na rty. Můj asi nejoblíbenější - drží jako přikovaný a nehne se ani o píď, ideální pod rtěnku.

Dekorativka



1. BB krém Gino McCray - nejlepší asijské "bébéčko", je na bázi přírodních olejů. Psala jsem o něm tady.
2. YSL Touche Éclat vyzmizíkuje kruhy pod očima.
3. Dermacol Invisible, fixační pudr.
4. Kule z Oriflame - krásně rozjasňují. Až budu při penězích, koupím si ty od Guerlain, teď mám představu, co můžou dělat a moc se mi to líbí. :)
5. Hnědé stíny Avon na obočí. Už se těším, až je vyhodím, ale zatím odvádějí dobrou práci.
6. Maybelline tvářenka fit me.
7. Báze pod oční stíny Dermacol. Kupodivu funguje dobře, drží celý den.
8. Oční stíny L'Oréal Infallible - na to, že jsou z drogerie, jsou skvělé.
9. Oční linky Regina - produkt za pár kaček, kterým si linky namaluje úplně každý. A drží bez hnutí celý den a noc.
10. Hydratační rtěnka L'Oréal, ukazovala jsem vám ji tady.

Přes den



1. Nivea Baby, ubrousky na dětskou prdýlku. Upravuji s nimi makeup, zvlášť v těchto vedrech, nebo ho s nimi stírám před cvičením a saunou, aby se mi do rozšířených pórů nenasál nějaký čurbes.
2. Rival de Loop - voda ve spreji pro urgentní schlazení. Nechápu, že ji mají některé bloggerky raději než vodu od Baley, ale o tom až jindy. :)
3. Berli Pops, BB pudr pro opravy makeupu během dne. Opravuji samozřejmě i za pomocí výše jmenovaných produktů, ale to už bych je uváděla dvakrát.

Večerní očista



1. Bioderma na odlíčení celého obličeje
2. Neutrogena proti černým tečkám na desinfekci a otevření pórů
3. Saloos levandulový olej na masáž obličeje a na Oil Cleansing Method - mimochodem taky se vám daří si vyčistit obličej úplně jakýmkoliv olejem?


1. Bioderma oční krém.
2. Lavera, krém s divokou růží a makadamovým ořechem - hutnější na noc pro hydrataci a výživu.
3. Lavera, citronové tělové mléko, které je snad nedopotřebovatelné, po večerní sprše. Psala jsem vám o něm tu. 

Sečteno a podtrženo, dostala jsem se na 31 výrobků. A to jsem ještě zapomněla na sprchový gel a na opalovák, takže vlastně 33. Když jsem toto číslo sdělila drahému, protočily se mu panenky a zamumlal, že se teď už nediví vůbec ničemu. Pche. :) A to jsem si ještě mohla třeba lakovat nehty, dělat večerní makeup, nebo si vyrábět nějaký účes s tužidlem a lakem. A dát si pleťovou a vlasovou masku...

Jak jste na tom vy? Kolik toho na sebe přes den "napatláte"? A že toho nemám moc? :)

EDIT: Margaretka mě upozornila, že by se tento článek dal vlastně pojmout jako TAG - co vy na to? Mně by určitě zajímalo, kolik kosmetických produktů za den použijete. Pokud se odhodláte mě napodobit, hoďte mi pak do diskuse odkaz, ráda si počtu. :)

40 komentářů:

  1. Noo,ono se to nezdá,ale když se to dá na hromádku,tak je toho někdy požehnaně a když k tomu pak přidáš nějaké ty "spešl" procedury,jako masky na obličej,zábal na vlasy,nehty at.Vůbec těm chlapům nezávidím:-D Já už mám doma tolik zkrášlovadel,že budu potřebovat hrob nejmíň jako Kleopatra:-D A tak můj drahý už to raději neřeší..A já už vůbec.Minule jsem se v obchodě pousmála,když tam muž doslova nevrle vyjel pravděpodobně po přítelkyni..jestli se jí nezdá,že už doma jednu řasenku má...a vyhodil jí zpět z košíku do regálu..chtěla jsem ho pozvat k sobě domů na exkurzi..možná by byl příště na svou drahou polovičku přívětivější:-D..Jinak moc hezký článek,ale já to raději počítat nebudu...Pár kousků bych rozhodně ráda vyzkoušela..třeba ten šampón s mandlemi a skořicí,nebo vůni white musk...to musí být překrásné vůně...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, to bych fakt "chtěla" takový príma vztah, aby mi vyhazoval věci z košíku, fuj.

      Jinak ten šampon je fakt fajn, našla jsem ho na e-bay, ale bohužel za strašnou cenu. V obchodě stál samozřejmě pětkrát míň. :/ http://www.ebay.co.uk/itm/FEATHER-NATURE-PLUS-NATURAL-BROWN-ALMOND-ALMOND-MAHOGANY-EXTRACTS-HAMPOO-380-ML-/251302459417?pt=US_Shampoo_Conditioning&hash=item3a82cb3819

      A ten tělový sprej je krásný, je v něm lilie a magnolie.

      Vymazat
    2. I ty jedna pokušitelko:-D Moc děkuji za odkaz,sice trošku dražší špás,ale tak uvidíme už jsem vyhodila víckrát peníze za blbiny,tak zase bych alespoň vyzkoušela něco nového.Jinak jet pro něj do Thajska nebo Japonska,takovej dobrodruh nejsem a asi by mě vyšel ještě malilinko dráž:-D Líbí se mi,že u Tebe nacházím opravdu pár neotřelých kousků,které nevidno na každém rohu.A moc se mi líbí Tvoje jméno Anna Ananasová..letní,svěží,vtipné a vůně ananasu ve mně evokuje léto.

      Vymazat
    3. Služebníček. :D A díky!

      Vymazat
  2. Tohle fakt miluju když mi přítel téměř "vynadá", že jsem hrozná fiflena když toho potřebuju tolik a moudře pronese, že to mám z toho, že jsem si tu pleť rozmazlila a kdybych nepoužívala nic, nic taky nepotřebuju, v tu chvíli mám chut ho praštit :D..by se divil, kolik by používal patlátek kdyby neměl pleť perfektní jakou má, ale mojí problematickou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mno tak já za sebe můžu potvrdit, že když používám kosmetiky minimálně a jsem na čistém vzduchu, mám pleť o dost lepší. Ale to jsou takové ty týdenní dovolenkové stavy neslučitelné s reálným životem. :) Nenamalovaná dlouhodobě fakt chodit nebudu a aby se mi zlepšila pleť, musela bych se odstěhovat do lesa.

      Vymazat
  3. To je věcí... :)
    No, někdy si to též zkusím nahromádkovat, málo toho též nebude... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo! Aspoň pak budu moct doma ukázat, že nejsem jediná.

      Vymazat
  4. Patláma, patláma... som na tom podobne :)) a priateľ tiež vždy pretáča oči a krúti hlavou, ale nemôžem predsa za to, že toto všetko NUTNE potrebujem! Najlepšie je, keď sa niekam napr. ráno chystáme, on sa opýta, či už ideme a ja na to: "ešte sa musím osprchovať a namaľovať!" a on:"jo, já zapomněl, tak to si ještě zdřímnu". Ale z košíka mi nič nevyhadzuje našťastie :D A jediná teda nie si, kľudne mu to ukáž :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ukáž tomu tvojmu som myslela :D

      Vymazat
    2. A nechceš si to taky zkusit spočítat? Mně to teďka děsně u všech zajímá. :)

      Vymazat
    3. Môžem :)) vlastne si vymyslela nový tag :D

      Vymazat
    4. Ehm, tak si ma navnadila, že keď som dnes bola v meste, šla som do Míši (tak to nazvala pokladníčka v DMku, keď som sa jej pýtala, či mi vie poradiť kde je predajňa Missha, samozrejme nevedela, alebo sa aspoň tvárila, ale aj tak som ju našla, pche) a kúpila som si ten body spray, je krásny, pripomína mi hrozne môj milovaný od Bottega Verde http://www.bottegaverde.it/Acqua-idratante-per-il-corpo-al-Muschio-di-BV-%28125ml%29--101485.html, len škoda, že vôňa rýchlo vyprchá.

      Vymazat
    5. :D No tak pardón! Hele a nevyprchá, když si ho dám ráno na oblečení, večer tam při očichání pořád ještě je. Je to holt tělový sprej, tak nedrží tolik jako parfémovaná voda. Nafasovala jsi i vzorky? :)

      Vymazat
    6. Máš pravdu, sále ho cítim z krku a z vlasov. Vzorky - iba BBčko a akýsi krém. Bola som tam iba na skok, lebo som sa ponáhľala aby mi nezavreli banku pred nosom. Mica, kedy pôjdeme spolu shoppingovať? :DD

      Vymazat
    7. Beriem, napíšem ti maila! a idem robiť tento tag :D

      Vymazat
    8. hotovooo
      http://frammentidellavita.blogspot.cz/2013/08/tag-kolik-toho-na-sebe-napatlas.html

      Vymazat
  5. heh, taky tohle občas řešíme :D "spočítej mi všechny laky na nehty!" nebo "kdybys to nepoužila, tak se nic nestane, dřív lidi taky tohle nepoužívali" :D ale je fakt, že se díky mojí ujetosti na kosmetiku spoustu věcí naučil a drobná kontrola utrácení taky není na škodu, třeba ebay účet používám jeho a trénuju si řečnické schopnosti při přemlouvání :D

    OdpovědětVymazat
  6. Teda já nevím, co Tvůj přítel má - dyť to je úplně běžná rutina i množství :-DD. No u nás tohle řešíme taky, teda já to neřeším a můj muž už si zvykl neklást mi takové "hloupé" otázky :-)...Jako že jestli potřebuji další lak na nehty atd...Moc se mi líbí Tvoje přípravky od Lavery a vůbec...A souhlasím tohle vypadá na velmi pěkný tag - asi časem zpracuju jakmile se k tomu dostanu. Moc se mi článek totiž líbí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už se těším, až to všechny sepíšete a budu to moc ukázat doma. :)

      Vymazat
  7. Teda přiznám se, že mě nikdy nenapadlo dát všechno na jednu hromádku, ale asi to také zkusím a budu doufat, že z toho nebude místo hromádky hromada :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Taky jsem o tom kdysi psala na blogu, číslo už si nepamatuji, ale bylo toho hodně. Od té doby jsem kosmetické přípravky trochu omezila :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tohle je jen letní "light" verze. Asi to zkusím sepsat zase na podzim, to teprve bude čísélko. :D

      Vymazat
  9. Páni tolik věcí:) Jako TAG by to bylo dobré asi o tom pouvažuji!:)

    friendly-diary.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Po biosilku rostou i chlupe? No to nevadí, jestli mi to uzdraví pleš, jsem ochotná se uholit k smrti. :-) Můj ranní rituál? Máš čas? :-) Ráno sprcha - vlasy meju Mixou pro mimina, meju oba své dva vlasy každej den a ten šampón mi zcela vyhovuje. Mejdlím mejdlem - máme doma 4 kostky mejdla na výběr, můj manžel je na to úplně praštěnej – protex, dove, nějaký americký, co si objednává na netu a přírodní mýdlo od Mydlinky z Fleru. Fifigel z Lidlu - jsem s ním naprosto spokojená, dlouho jsem používala gel z Oriflamu a začala se mi z toho dělat vyrážka, takže jsem potřebovala změnu. Obličej – tonikum z Oriflamu, teď poslední dny při tom vražedném teple zvládám jenom BB Garnier (vobyčejnej tónovák to je, žádný BB), dokreslím obočí, zafixuju pudrem, udělám linku, nařasenkuju a aplikuju červenou rtěnku. Do podpážděny mě v horku baví Rexona maximum protekt, jako parfém včil používám CLEAN – Fesh laundry. Večer opět sprcha, na obličej gel od Clinique, na odlíčení dvousložková Mixa, nebo Bourjous, pak odličovač Estee Lauder a nakonec buď micerálka od Mixy, nebo Bioderma.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po Biosilu, potravinovém doplňku na růst vlasů a nehtů. Ne po Biosilku, tom olejíčku. A jo, roste toho po něm všeho víc. :)

      Jinak máš taky fajn seznam. Jestli Ti můžu poradit, na vlasy skvěle zabírá kosmetika Kapyderm. Mají i nějaká studia, kde ti zadarmo poradí a vím, že si to lidé hodně chválí. Já jsem objednávala na netu naslepo a taky mi to hezky pomohlo.

      Vymazat
  11. Nikdy by mě nenapadlo, že dát to na jednu hromádku a je toho tolik. Tohle mě moc zaujalo asi to taky zkusím, jen tak pro zajímavost. I když toho budeš mít asi víc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aby ses pak třeba nedivila. Já si taky myslela, jak na sebe nepatlám skoro nic a ejhle! :)

      Vymazat
  12. Ano, Anno, myslím biosil, píšu biosilk, su taky úplně bioblb. :-)) Asi bych se divila, kdybych v lékárně prosila biosilk a místo ušmudlanejch 60 káčé po mně baba chtěla 600. Chachá! Dík. :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a proti vypadávání je ještě speciálně Biosil H - s přidaným biotinem. Ale může se po něm zase kazit pleť, je v něm vitamín B a nedělá to všem dobře, tak se kdyžtak nelekni. :)

      Vymazat
    2. Vyřešila jsem to moudře. Nechala jsem se ostříhat na leukemičku a udělala si z problému přednost. :)

      Vymazat
  13. Tak teda jsem to taky spáchala :-).

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2013/08/annin-tag-kolik-toho-na-sebe-napatlas.html

    OdpovědětVymazat
  14. Tohle je super nápad, konečně jsem se taky dokopala k sepsání a je to celkem zajímavé :)
    http://somethingnewbyhelen.blogspot.cz/2013/08/tag-kolik-toho-na-sebe-napatlas.html

    OdpovědětVymazat
  15. Také jsem zakoupila balzám neutrogena a řekla bych že jde o průměr, nic víc. Na co jsem ale přišla luxusního a to doslova, tak je konopný balzám na rty v BIO kvalitě od české firmy. Je naprosto perfektní. Rty jsou krásné, jemné a ta lehká vůně je dost příjemná. Používám pravidelně ale mám víc oblíbené konopné kosmetiky :-) https://www.zelenazeme.cz

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za vaše komentáře. :)