Stránky

neděle 28. července 2013

Jedno slovo - TAG

TAG jsem viděla u Evelins a moc se mi líbil, protože jsem jinak hrozně ukecaná a vyjádřit se výstižně jedním slovem pro mě byla veliká výzva. Snad jsem si z něj vzala ponaučení i pro další psaní a nebudu vás tak moc vysilovat sáhodlouhými výlevy. TAGže jdeme na to! :)


http://www.inc.com/uploaded_files/image/lady-in-schock_pan_12115.jpg


Tvoje vlasy? Dlouhé

Oblíbená věc? Krasohled

Sen z minulé noci? Nepublikovatelný

Oblíbené pití? Kafe

Vysněné auto? Brouk

Místnost, ve které se nacházíš? Balkón

Tvůj strach? Nemohoucnost

Jaká bys chtěla být za 10 let? Šťastná

S kým jsi strávila včerejší večer? S přítelem

Co nejsi? Falešnice

Poslední, co jsi dělala? Nakupovala

Co máš na sobě? Šaty

Tvoje oblíbená knížka? Candide

Poslední, co jsi jedla? Gorgonzola

Tvůj život? Pestrobarevný

Tvé tělo? Oplácané

Kdy ses naposledy smála? Dnes

Nejoblíbenější víkendová činnost? Výlety

Tvůj počítač? ThinkPad

Pivo? Žatec

Zima? Fujtajbl

Dovolená? Svoboda

Na tvé posteli? Damašek

Láska? Ano prosím. :)

Doufám, že vás tenhle oddychový post neotravoval. Pokud chcete, TAGněte se taky a hoďte mi do diskuse odkaz, jsem na vás všechny, co sem chodíte, moc zvědavá!

5 komentářů:

  1. To jsou moc pěkné odpovědi! I pro mě to bylo těžké :-) A děkuju, že jsi pokračovala, ráda jsem si početla :-*

    OdpovědětVymazat
  2. malej dotaz, nejmenuje se tvůj přítel Jakub? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vedle jak ta jedle. Můžu se zeptat, s kým si mě pleteš? Klidně na mail. :)

      Vymazat
  3. Opravdu originální odpovědi :D Jinak škoda nu, že ty Balea pudry nemají i u nás.

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda za vaše komentáře. :)