Stránky

pondělí 25. března 2013

Jak se mi (ne)líbil poslední Ladybox a proč už s krabičkami krásy opravdu končím

Co bylo v posledním Ladyboxu stejně všichni dávno vědí, a tak nemá smysl se k jeho obsahu nějak detailněji vyjadřovat. Kdo neví a vědět chce, zagoogluje.

Březnové vydání této krabičky lákalo na známou značku Illamasqua, která má hezky zvládnutý vizuál, nabízí krásné barvy dekorativní kosmetiky a prý je velmi kvalitní. Celkem jednoduše se dalo odhadnout, že v boxu bude lak na nehty - v e-shopu značky Illamasqua patří mezi ty nejlevnější položky spolu s mono stíny, korektory a tužkami na oči. No a z těch jsou nejoblíbenější právě laky.

Co jsem z krabičky vybalila?


Přiznám se, že jsem to radši ani moc nezkoumala, abych se nerozčílila a neletělo to rovnou do koše. Prostředek proti akné, který už byl v Senzaboxu, nějaká věc na pozvednutí prsou - btw, to mě fakt zajímalo, jak se tam dostalo tohle - už vidím, jak si tento produkt mezi sebou nadšeně doporučují kamarádky a jak se bloggerky fotí před a po... Pak tam byl prostředek prosti striím... Kdo je cílovka? Maminy na mateřské?



Co mě ale dožralo nejvíc, je ten lak, respektive jeho odstín. Připomíná průjem způsobený kari a na povrchu má takový ten sójový lesk, který známe z nekvalitních salámů. Wtf? Všichni ostatní samozřejmě dostali krásný rudý odstín, za který bych se vůbec nezlobila. Například zrovna teď mám na nehtech O.P.I Big Apple Red. Lak byl personalizovaný produkt. I odebrala jsem se na svůj "beauty profil" (pche!), kde jsem se ujistila, že chci jak klasické odstíny (tělový, světle růžový, červený) tak barevné (žlutý, zelený, modrý, černý).  Pokud byl červený lak klasický, ta konzervativní hovínková barva má být jakože ta "odvazová"? A proč jsem ji schytala zrovna já? Usoudili snad soudruzi z LB, že ve svém pokročilém věku 28 let už nemám na rudou nárok? Btw. ten odstín se jmenuje faithful, protože s tímhle na nehtech vám asi stejně nic jiného nezbude. Obsah krabičky si vykládám jako "namaž si vytahané cecky a strie, na nehty si nalakuj okrový průjem, zalez do hrobu a drž hubu." Lak jsem darovala své 50leté kamarádce, která ho bude mít na denní nošení, ale o víkendu si ho dle svých slov moc neužije. Tož tak.



Abych zase jenom nenadávala - je logické, že se mi do vkusu netrefí lidé, kteří mě vůbec neznají. Ostatně kdo z mých kamarádů by byl vůbec schopný mi za tři stovky nakoupit přesně to, co bych chtěla a sedla si z toho na zadek? (A ještě na tom vydělal.) Nikdo. A proto s boxy definitivně končím - pokud bych po laku od Illamasqua zatoužila, mohla jsem si ho koupit sama a v odstínu, který bych chtěla a neměla doma ještě tunu dalších blbostí. Opravdu nejsem tak bohatá, abych si kupovala věci, které nechci a nevyužiju.

Jo a mimochodem - sledujete někdo ty boxy všechny? Zdá se mi to, nebo se v nich opakuje víceméně totéž?

2 komentáře:

  1. Odstín laku není ani můj cup of tea, se ti nedivím:-( Palmer's krém nezatracuj a vyzkoušej, má skvělé hydratační účinky, čert vem strie, jejich kosmetika je určitě složením lepší než Nivea a Garnier.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, mám v plánu to na sebe všechno napatlat, protože nesnáším vyhazování věcí. Doufám, že to nebude žádný průšvih. Holt jsem měla potřebu sdělit, jak se můj názor na boxy změnil. :)

      Vymazat

Jsem moc ráda za vaše komentáře. :)